close

This is the 4th and also the last culture night that i have in HIM in Swiss....


this time,
i didn't participate any preparing work XDD

we arrived in Hotel Europe (main building of HIM)
of course have to go to Taiwan booth first ma!

This time we have 粽子 乾梅薯條 甜不辣 & 奶茶~~~

Look at Jianing's face, you will know how delicious it is!!!!




這個 semester 因為是夏季
所以太陽九點才下山
所以有些 booth 是在室外
感覺有點像園遊會?!
anyway
感覺野蠻新鮮的!


ok!! Let's moved to Korean booth!
"BI BIM BAP 비빔밥 ", SUPER DELICIOUS



With Jemma (Jianing's roommate, Korean)
in front of Korean booth which you can see that there was a Korean flag behind us!



Jianing, Me, Celia, Tiffany, Michelle & Ivy
(i was holding Taiwanese Milk tea  )



Elaine, Ling, Angel, Corrina, Chris & ME



兩位門神先生 Brandon & Wayne
左邊那那其實已經醉了....



SUPERMAN 出現了!!!! 今年有美國的 booth, 應該是 MBA 主持的吧?!



後面的道具肯定是從操場扛過來的!!!! 未免也太強了吧?!
with Brazil booth!



這三位今年很 high! 都是愛爾蘭人~
Mr. McPartland --> 從 1st, 2nd, 3rd year 到現在的 BBA. 都有他的課!
Mr. Daly --> BBA Program Leader & our Organizational Behavior teacher
Mr. Fitzgerald --> 校長 & our Philosophy teacher
< i like this pic so much!>



Kate 故意蹲低!!!! 我們也只差 4cm 嘛....



Amy 是我們敬愛的大廚!



With Oopa Chu Chu~    



With John (我打死也不相信他年紀比我小!!!!)



Chu Chu 又不看鏡頭!!!
其實我是坐隱型椅....



現在是什麼情形....= =""
你們三個給我記住!!!!



Jianing 也很衰....




從一年級 我和家凝 都沒有 booth 到處逛逛吃吃
到二年級 七個人的 台北101
再來是三年級的 妳是我的花朵
今年 BBA 是最後一次了....
雖然沒有之前那麼 high 不過也是挺開心的就是了~

原來一年一年的這樣在過
真的好快噢....



咱們來回顧一下:


一年級 <--請點




二年級  <--請點




三年級  <--請點




我想我會很懷念的....







arrow
arrow
    全站熱搜

    Haruka 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()